Nefast AB

Service & felanmälan

Om du upplever att du har något problem i din lägenhet eller i fastigheten så kan du göra en serviceanmälan i formuläret nedan.

Om du hellre vill prata med oss, eller om du inte vill att vi använder vår huvudnyckel ber vi dig att ringa till oss på telefonnummer 0322-64 40 60  mellan 8:00 och 14:00 (lunchstängt mellan klockan 12:00 och 13:00). Vill ni träffa oss personligen ber vi er kontakta oss innan så att vi säkert är på plats.

Har du problem med en mycket störande granne eller ett akut fel som måste åtgärdas omgående, till exempel om ett vattenrör har gått av och vatten läcker ut ber vid dig du ringa till Securitas fastighetsjour på telefonnummer 031-80 14 50 om vi inte har öppet.

När du gör en serviceanmälan till oss samlar vi in och behandlar personuppgifter för att administrera din anmälan. Detta gör vi för att vi har ett berättigat intresse av att behandla dina personuppgifter. Vi sparar dina personuppgifter så länge vi behöver för att kunna åtgärda ditt problem och för uppföljning av ditt ärende. Du kan begära att vi rensar bort dina personuppgifter omedelbart. Denna begäran skall skickas till gdpr@nefast.se